Veelgestelde vragen

Waarmee kunnen we u van dienst zijn? Vindt u het antwoord hier niet? Zoek niet verder. Geen ingewikkelde chatboxen. Telefonisch zijn we u graag behulpzaam +31 578 612 991.

FAQ

Hotelinformatie

Wat zijn de in- en uitcheck tijden?

Uw kamer staat vanaf 15u00 tot uw beschikking. Op de vertrekdag kunt u tot 11u00 gebruik maken van de kamer. Natuurlijk kunt u de hele dag gebruik maken van onze faciliteiten en parkeerplaats. Check in: 15u00. Check out: 11u00.

Zijn extra personen op de kamer mogelijk?

Op de Deluxe kamers kunnen we een 3e en ook 4e bed bijplaatsen. Een babybed is mogelijk op alle varianten Deluxe kamer.

Zijn kamers geschikt voor mindervaliden?

Iedere beperking is anders. Neemt u even telefonisch contact op dan kunnen we overleggen welke kamervoozieningen het beste aansluiten bij uw wensen. Enkele Deluxe kamers met Terras bieden voorzieningen om het verblijf te veraangenamen. Een rolstoel kan niet onder de wasbak rijden.

Wanneer is het Restaurant geopend?

Ons Restaurant is dagelijks, van maandag t.m. zondag geopend vanaf 11u30. We serveren een lunchkaart en uitgebreid diner met a la carte gerechten, Witte Berken Menu en maandmenu of seizoensmenu. Reserveren is altijd een goed idee. 

Kunnen we wildgerechten eten?

Van midden oktober tot midden februari hebben we een mooi Wildmenu met bijpassend wijnarrangement en ook wildgerechten op de a la Carte kaart.

Is er een terras?

We hebben een groot tuinterras. Ontbijt, lunchen en dineren buiten is mogelijk.

Is er fietsverhuur en/of een fietsenstalling?

Fietsen

Voor onze hotelgasten staat er een fietsenstalling ter beschikking. Gasten kunnen de sleutel bij de receptie afhalen. E-Bikes kunnen hier opgeladen worden. Om de fiets schoon te maken is er een MTB/ Fiets Cleaning station.

 

Fietsverhuur

Stadsfiets Gazelle met 7 versnellingen - huurprijs €11,- per dag. E-Bikes van Gazelle met versnellingen - huurprijs €25,- per dag. Een fiets kan tot 2 dagen voor gebruik gratis geannuleerd worden.

Waar kan ik parkeren en electrisch mijn auto opladen? Hoe is de bereikbaarheid met openbaar vervoer?

Er is voldoende parkeergelegenheid voor het hotel en op de parkeerplaats rechts achter het hotel. Twee elektrische auto’s kunnen tegelijk opladen.

Vanuit NS Staion 't Harde (tussen Amersfoort en Zwolle) is het hotel op 10 autorijminuten gelegend. Om gasten van- en naar het station te halen bieden we een transferservice.

Mag de hond mee?

De hond is welkom op ons Terras, in de Hotellounge en het Restaurant. We hebben één hotelkamer waar uw viervoeter ook welkom is. Een reservering met hond kan uitsluitend telefonisch gemaakt worden. Uw hond wordt bij ons ook in de watten gelegd en de bijdrage is €15,- per nacht.

Houden jullie rekening met dieetwensen?

Natuurlijk houden we rekening met dieetwensen. Gelieve dit steeds zelf bij ieder moment bij de gastheer/ gastvrouw aan te geven. We denken dan graag mee over een passend aanbod. Bij het ontbijt zijn sommige glutenvrije- en lactosevije producten zichtbaar aanwezig maar niet ons gehele aanbod. Vraag hier bij de gastheer/ gastvrouw ook weer even naar de mogelijkheden.